Budget-shopping

YesYes idag har det blivit lite budget-shopping ;) var nämligen på ge-kås i Ullared .. inte mitt favvo-ställe direkt, men mamma skulle dit och köpa regnkläder så jag och Mikaela hängde med .. köpte i alla fall schampo, balsam, hårsnoddar, hårspännen och andra såna där nödvändiga saker man köper när man är där, haha. hittade även ett par svarta ribbade stumpbyxor för 39 pix och en pyjamas med linne och korta shorts .. så de va ju bra :)

Var även inne på H&M en sväng och där hade de fått in riktigt fina skinnjackor för 500 spänn tror jag det var .. men så var min storlek såklart slut .. typiskt typiskt typiskt .. men jaja, hoppas jag hittar den nån annanstans ..

Har fixat ihop ett litet kollage med kläder från Odd Molly .. tycker att de har riktigt söta och ganska ovanliga kläder :) skulle absolut inte tacka nej till mössan och vantarna ..

/ E

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0