Lindsay Goes Rainbow

image64

Jag tycker denhär klänningen är så sjuukt fin ! Skulle absolut inte tacka nej till att ha en sådan skönhet i min garderob ! Och Lindsay klär i den tycker jag.

Asos har försökt göra nåt liknande, men jag vet inte, deras färger är så ljusa, och det gör den tråkigare på nåt sätt ..

image65

Vad tycker ni ?


Funderar även på dethär med höstskor och vad jag ska införskaffa för några .. tycker fortfarande de svarta med hög klack är väldigt snygga ! Men jag vet inte .. har typ gett upp tanken på att jag kommer klara av att gå i så höga skor, på höstern/vintern till råga på alt ! haha, annars är de på bild två ganska snygga också .. liiiite klack hade dock inte gjort något .. hmm vi får la se .. ska se hur de ser ut i verkligeheten imrogon ;)

 

 / E

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom me skorna med rosseten på är sjukt fina :),var kan man köpa dom ?

2007-08-14 @ 10:22:32
Postat av: Erica

Anonym : Båda två kommer från dinsko :)

2007-08-14 @ 10:28:50
URL: http://ericaoo.blogg.se
Postat av: Lova!

Hej din blogg är ju jättefin nu ju!!!!!!!!

2007-08-14 @ 12:41:03
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Agnes

Nu när jag änså är igång, kan jag ju passa på att kommentera de flesta inläggen ;) Jag älskar Lindsays klänning, men asos försök att kopiera den var ju helt värdelöst..

2007-08-14 @ 14:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0