Lördag

Heey ! (: Jag får panik på min dator, mamma gjorde nån uppdatering igår och idag är den helt totalt knäpp .. allt är jättesegt >.< Så det tar typ en timme innan man kan blogga .. Men jaja, idag har jag vart på stan igeen, haha. Hittade söötaste halsbandet, med en liten sånhära tuggumiautomat som berlock ! Superfint ! Funderar på att kanske köpa det, men vi får la se. För övrigt har det fortfarande inte löst sig med Växjö .. "/ och liksom jag mååste dit !! Jag gör i stort sett vadsomhelst ! Hmm .. kanske inte riktigt men ändåå. Ingen annan som ska på Rix Fm Festival i Växjö den tionde som skulle kunna köra förbi Falkenberg och hämta upp mig ? (a) haha. Men att åka dit är egentligen inte problemet, problemet är att jag inte hittar nåt bra, centralt (helst inte alltför dyrt) ställe att bo på..och det finns inga tåg som går hem senare än typ 7 .. å det är ju då det börjar .. jag kommer bli helt knäckt om jag inte får åka .. x)

Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder eftersom datan är som den är (satt precis och knåpade ihop värsta fiina kollaget) så därför får jag nöja mig med att skriva ..

En liten fråga .. Vilket är erat favoritplagg i garderoben ??

Om jag ska svara själv är det nog mina Diesel-jeans .. även om jag mer och mer gillar att använda klänning är det ändå jeans som är det bästa .. färgen är lagom mörk, de är lagom tajta, och lagom smala vid foten, perfekta helt enkelt :)

Later / E

Kommentarer
Postat av: Anna

MAHAHAA ja dööör http://www.youtube.com/watch?v=vw5deF1Lvkg (x DANNY !!?? :O hahaha hmm, nu vet vi vad han hade för sig i sina unga dar, ikaika, är de där du kallar en förebild ? (a) hahaha förlååt, du vet att ja skämtar xD haha ja tkr de är skitkul (-8

2007-08-04 @ 18:44:58
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0