Ojojoj

Heey sötisar ! Idag har vart en ganska tråkig dag, inte haft särskilt mycket att göra .. mest gosat me Sandra (katten) och såå .. var även med mamma och Legolas på brukshundsklubben så han kunde rastas lite .. åkte därifrån och sen vidare för att handla på Fynda lite .. sen när vi kommer hem igen upptäcker jag att jag inte hittar min mobil ! Paniik ! Var 100 på att jag hade haft me mig den också .. min första tanke var att jag tappat den på Fynda .. och då var chansen inte särskilt stor att jag skulle få tillbaks den .. men vi började ändå med att åka till Brukshundsklubben .. jag och mamma gick runt där i rastgården och letade (Legolas tyckte nog det var lite konstigt att vi sprang runt där å rastade oss själva, medans han fick sitta i bilen xD) och tillslut ser jag att mamma hittar den ! vilken lättnad säger jag bara ! Dock var den ganska blöt efter att ha legat i det blöta gräset ca en timme .. men den verkar funka iaf .. så det var la tur ändåå ;)

/ E

Kommentarer
Postat av: Lova!

Shiiit asso, vilken tuuur!!!!!!!!!!

2007-08-15 @ 22:05:20
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: ulrica

Svar; ehm, jaa jag tror det ... min mamma har inte bestämt sig helt ännu ^^ men antagligen :D du då ? <3

2007-08-16 @ 21:45:54
URL: http://ulriicaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0