Onsdag

tänkte lägga in bilder på det jag shoppade igår, men så ska ju kameran såklart krångla ! såå typiskt, menmen, ska försöka fixa det tills senare idag ! :) Vart på stan me mamma och brorsan en stund innan, brosan skulle köpa nya jeans nu innan skolan börjar och jag följde med för att vaar smakråd ! haha. Var inne i en skoaffär också och hittade ett par skitsnygga höstskor .. men det finns två problem ..

1, De var ganska dyra, 600 spänn .. kanske inte så dyrt för vissa .. men jag gillar bättre att köpa billigare ..
2, De är gråa .. och min nya skinnjacka är brun .. inte världens snyggaste tillsammans ..

Det är så typiskt .. de var faktiskt perfekta ! Lite mitt emellan de två jag visade i ett tidigare inlägg .
Lagom hög klack, de hade dragkedja på sidan ! (som inte syns) jag har nämligen väldigt svårt att få på mig skor utan dragkedja .. haha, det känns som att foten ska fastna xD

För örvrigt är det dåligt väder. Igen. Jag tror faktiskt inte det kommer bli nån riktigt sommar detta året. Menmen, nu äre ju snart skoldags, så det kanske är lika bra ..

/ E


Kommentarer
Postat av: ccaroline

hmm.. jobbigt det där med stövlarna :/
eller hur.. enda gångerna det är varmt så äre när man inte vill att det ska vara det! som typ när man står och kikar på D på nån konsert.. då ska det vara kallt i luften liksom, för annars svettas man ihjäl och sminket ba rinner! x)
Puss.
/C.

2007-08-15 @ 17:16:56
URL: http://dannysaucedobetyderkerlek.blogg.se
Postat av: Erica

Carråå : haha jaa .. verkligt dilemma ;p jaa preciis .. när man är på (danny-)konserter vill man inte att det ska va föör varmt .. fast på typ alla jag vart på i sommar har det antingen regnat eller vart skiiitvarmt (eller bådeoch) haha . vissa har tur x)

2007-08-15 @ 20:22:07
URL: http://ericaoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0