Sol Sol Sol ..

Är vad det är mest av just nu .. men det är häärligt ! Liite för varmt när man ska gå ut me hunden å så bara .. menmen, jag är glad att solen vill lysa sista delen av mitt sommarlov i alla fall ! Blev inget me stranden idag, orkade helt enkelt inte, haha. Men imorrn pallrar jag mig nog ner om det fortfarande är fint väder. Jag och Mikaela har ringt runt om vandrahem och liknande som vi kan bo på när vi ska till Göteborg den 19:e .. är ju Rix Fm Festival där dåå, och sen dagen efter är det NRJ in the park, så inget lönt att åka hem juu ! Men vi får se hur det blir, ska nog besluta oss imorrn, dags å köpa tågbiljetter och så också ..

Satt och kollade runt på internet lite innan, och rååkade bara hamna på massa klädsajter, och jag kan inte hjälpa det, det är höstkläderna som är roligast att kolla på .. även om det verkligen är högsommar just nu ! Hittade i alla fall dessa skorna, och jag lovar, kan man bli kär i ett par skor har jag absolut blivit det nu ;P liknar de som jag hade med i mitt mörka höstkollage, men dessa har lite lägre klack och så är de röda ! Hur snyggt som helst till svart jacka / kappa till hösten / vintern .. Kommer från Donna Girl .



/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0