Sorry ..

Skrev värsta långa inlägget igår, så blev datan knäpp å allt försvann .. jobbigt ! Så där har ni anledningen till varför det inte blev nåt bloggande igår !

Bara en dag kvar tills vi åker till Göteborg nu ! Ska bli så sjuukt kul ! Först shopping på lördagen ! :D å sen Rix&NRJpå söndagen å måndagen ! (: kan inte bli bättre ! hahaha. Det enda tråkiga är att på tisdag äre dags för skola igen .. orkar verkligen inte !! Men det är la bara å bita ihop antar jag ..

Passar på att lägga in en dagens outfit också .. men bilden är tyvärr gamal .. så istället för de vita leggingsen har jag ett par svarta från jc (barn) istället.




Oversize t-shirt från H&M

Nää nu måste jag packa lite ! Jobbigt bara, för vill helst ha med mig hela garderoben ! Är det typ omöjligt för tjejer att packa lite ??

Later / E

Kommentarer
Postat av: ulrica

svar: haha okej, va kul ! :D
vi får se om ja kan fixa att komma dit .. är bara min mamma som är problemet nu xD men aja, vi kanske ses ! <3

2007-08-17 @ 21:21:08
URL: http://ulriicaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0