Tisdag

Usch om en vecka är jag i skolan nu .. hemska tanke .. haha. Men innan dess, nästa helg närmare bestämt bär det av till Göteborg :D ska bli fett kul (: jag, mikaela, agnes och lova åker dit på lördagen och bara softar, kollar lite i affärer å så .. sen på söndagen är det Rix :D Daaannyyyy (a) <3 å sen på måndagen är det NRJ på liseberg ! Å sen åker vi hem på kvällen å så äre skola dagen efter, haha. bättre avslutning kan det inte bli i alla fall !

nää nu ska mamma och jag strax åka till Kungsbacka, bloggar mer sen ! Vad ska ni hitta på idag då ?

/ E

Kommentarer
Postat av: Lova!

Hej. JAg ska jobba klockan 2!!!!!

2007-08-14 @ 12:41:39
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Agnes

Sry att jag är såå dålig på att kommentera..Jag förstår att det inte är kul om ingen gör det "/ Idag har jag varit hos min farfar å farmor, och sen vart hemma å softat. Jag har en liiten synpunkt på din fantastiska blogg, är det fritt fram med åsikter eller?
Hoppas du har det kul i Kungsbacka och vi ses på torsdag ;)
Älskar dig sååååååååååååååååååååhäääääääääääääääärrrrrrrrr mycket!

2007-08-14 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0