...

Jag orkar inte mer nu. vad vill ni att jag ska göra? kunde ni inte bara försöka förstå?! men skit i det nu .. det spelar ingen roll, jag orkar inte mer! jag kan lika gärna skita i allt .. ni inser inte hur mycket det betyder, hur mycket han betyder! hur mycket jag behöver honom just nu. men skit i det. jag ska försöka sluta vara "så jävla otacksam" jag ska sluta. jag ska aldrig mer be er om nåt. aldrig. för i slutändan blir jag ändå alltid besviken. och det slutar alltid med att jag ska behöva be om er förlåtelse. det blir alltid så. och nu orkar jag inte längre. det kanske kommer dröja ett halvår! ett jävla halvår! jag klarar inte det. men vad bryr ni er? ni fattar ju ändå inte. ni fattar inte ett jävla skit, och jag ska sluta vara er till last. jag ska sluta. aldrig aldrig aldrig mer. jag kommer inte klara det. jag kommer sakna för mycket. men ni bryr er ju inte ändå.

Ingen behöver bry sig om dethär inlägget. Bara så ni vet, jag vill inte att nån ska tycka synd om mig eller så. men just nu pallar jag inte.
Ska skriva om idol och ettårsdagen när jag har ork.

Jag kommer alltid att älska er, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Malin

älskliiiiiiiiiiiiiiing! jag vet inte vad jag ska säga.. men jag finns här om du vill prata!

2007-12-12 @ 15:38:53
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

men sötnos :/

2007-12-12 @ 19:01:05
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova

Min lilla älskling! Ett helt halvår? Jag kan smuggla iväg dig.. säga att du ska sova över hoss mig.. men sen är du någon heeeelt annanstans:P nej men seriöst. Säger precis som Malin. Du vet att du kan prata med oss om det är något. VI finns alltid här för dig erica! Precis som han

2007-12-12 @ 19:07:48
Postat av: ellen

men lilla du :/

2007-12-15 @ 01:16:12
URL: http://ellennn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0