Berg-och-dalbana

Usch, jag vet inte vad det är med mig just nu, allt är verkligen upp & ner, berg-och-dalbana heela tiden. Ena stunden är jag jätteglad & allt är liksom braa, och sen andra stunden blir det helt depp igen. Det är riktigt jobbigt ..
Jag vet inte varför, men jag tvivlar heela tiden på att han verkligen tycker om mig överhuvudtaget .. egentligen vet jag ju att han gör det, men jag känner mig ändå .. otillräcklig .. jag kan inte göra allt jag vill för att visa hur mycket han betyder för mig, och hur mycket jag faktiskt älskar honom ..

Och Malin, Cissi & Cassis .. jag är sjukt glad för er skull, även om det inte verkar så .. älskar er av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: cäääsie

Men snutt! han vet att du tycker om honom jättemycket, och han tycker om dig jättemycket också! han sa ju det... right? du får inte tänka i sånna banor.. det blir fel, du intalar dig saker som inte stämmer! jag lovar att han tycker preciiiiis lika mycket om dig! bara för att man inte kan åka på alla grejer betyder inte det att man tycker mindre om honom, eller hur! förresten, ingen kan ju låta bli och bara tycka jääättemycket om dig! jag älskar dig hur mycket som helst! (L) det gör han också!lova mig att aldrig mer tänka så... vi måste verkligen ses snart! klarar inte det annars....
(L)(L)(L)(L)

2007-12-15 @ 19:23:38
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Malin

men sötnos, han menade ju dig ocskå!
" jag älskar er.."

2007-12-15 @ 19:42:24
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cissi

Jaa det gjorde han värkligen!

Älskar dej !

2007-12-15 @ 20:22:24
URL: http://cissiclaussen.blogg.se
Postat av: cääsie

Vi älskar dig! :) (L)

2007-12-15 @ 20:37:12
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova

erica! jag känner precis som dig med.. med berg och dalbanan! det är inget fel på dig! åh jag vet att han gillar dig! you remember what i have sad right? hihi!

2007-12-16 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0