Betyg

Jag har tråkigt, så ni kan väl få se mina betyg ;)

Bild : G *
Engelska : VG **
Hemkunskap : MVG
Idrott : G ***
Matematik : VG
Spanska : VG
Musik : G ****
Biologi : MVG
Fysik : VG
Kemi : VG
SO : VG *****
Slöjd : VG
Svenska : MVG
Teknik : VG

* Vi har inte haft bild denhär terminen, så det är förra terminens betyg, och då fick typ ingen bättre än G.
** Jag har haft MVG alla terminer fram tills nu, så jag sänkte mig =/ Men hoppas kunna fixa det nästa termin.
***Fick G bara för att jag inte hållt någon idrottslektion för 6:orna, 7:orna eller 8:orna, vilket jag antagligen ska göra nästa termin.
**** Missnöjd! Men musikläraren vet typ inte ens vad jag heter .. tror jag försvinner ganska mycket i vår högljudda grupp ...
****Vi har fortfarande klumpbetyg i SO, så om man får VG i SO, får man VG i samhällskunskap, religion, historia & geografi (hoppas verkliigen jag kommer höja mig där!)


Det var det ;)


Kommentarer
Postat av: cäääsie

men det är ju jättebra :)
yeeaah. bästa, sköna efterlängtade loov! :D

2007-12-20 @ 20:33:52
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Agnes

Älskling, jag ber dig, ta en annan bild på mig där uppe..Snälla, jag gillar verkligen inte den...

2007-12-21 @ 08:07:31
Postat av: Malin

göttans! :)

2007-12-21 @ 12:36:45
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Erika

haha shit våra betyg va typ skitlika :O HAHA!

2007-12-22 @ 10:53:04
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0