Första advent

Första advent idag .. myyys! Tänk, baar tre veckor kvar tills julafton imorrn :)
Var i Halmstad en sväng med mamma o pappa innan för att kolla julklappar, köpte inte en enda! Börjar få lite panik för detdär nu =/ meen, det löser sig väl!
Köpte i alla fall ett par jättesöta vantar till mig :) grå-randia tumvantar med små bollar :) på bikbok ;) och så blev det ett par gråa benvärmare på ginatricot ;) o så reklamerade jag min svarta klänning som gick sönder första gången jag använde den! så jag fick en ny som tur var!
Och jag har pluggat alldeles för lite denhär helgen. Kommer ha sjuuuuukt mycket att göra imorrn .. =/
Jaja STOOOOOOCKHOOOOOLM på fredag i alla fall, det ska bli så sjukt jäkla skojj :D haha <3


- Erica

Kommentarer
Postat av: Cäääsie

fredag kommer äääga! :) saknar dig! (L)

2007-12-02 @ 21:20:41
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Malin

jag längtar, såå mycket!

2007-12-03 @ 19:55:16
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Anna

aha, ja ba trodde inte du kunde göra sånt :O *sry* HAHA men asså paint .. de blir finare me PS, anna kan göra år dejj *villvillvill* (a) haha sen vilken stilmall har du? de ser liksom inte ut dom du har Fasihon eller hur de nu stavas .. ja har iaf den åh ehm... JA FIXAR DE! promise .. ja har tid på torsda if you like ;) haha (l)

2007-12-04 @ 12:41:49
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0