Gårdagen


Shalalalala ..

Oj, nu har jag visst glömt bort bloggandet lite ..
Igår var Agnes, Lova & Mikaela häär, vi skulle ge varandra julklappar och sådära :) Det var myys! Haha, och det roligaste var nog när vi skulle testa ansiktsmaskerna vi fick av Agnes, hahaha! Det var såna där som stelnar, som man ska dra bort (eller förlåt, jag menar skala av xD) och jaa, det gick väl sådär! Trodde ett tag att jag skulle behöva ha kvar den där masken hela livet ;)

Idag har jag och mamma vart en sväng i Halmstad, skulle kiika lite på mellandagsrean, men shit vad mycket folk det var! Jag blev trött baar av att se allt och alla! haha ;)
köpte i alla fall en gräddvit tunika från Cubus, ett gräddvitt linne från jc & en brun "silkig"  blus från Cubus ;) Och det var faktiskt halva priset på allt! Brukar annars vara expert på att hitta sånt som är ordinarie pris, haha.

Och idag kom H&M-katalogen, äälskar att kolla i den! Fast det brukar aldrig bli att jag beställer något .. men dte är kul att titta :D hoho.

Kramar

Kommentarer
Postat av: ellen

tacktack hihi! och din har blivit jättefin ;)

2007-12-27 @ 19:14:59
URL: http://ellennn.blogg.se
Postat av: Malin

taaack :)

2007-12-27 @ 19:15:18
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0