Glad!

Hejsan!

Måste säga att jag blev riktigt glad när jag kom hem nu & kollade statistiken på bloggen och upptäckte att idag har antalet läsare tredubblats sen i torsdags! :O
Sånt gör mig riktigt, riktigt glad måste jag säga! Lite synd bara att jag inte haft tid att blogga så mycket idag, men jag hoppas alal ändå fortsätter läsa min blogg :) och det hade vart guld ifall ni kommenterade lite mer också ;).

Som sagt firade farmor&farfar guldbröllop så har umgåtts med dom och kusinerna hela kvällen :), riktigt trevligt faktiskt, och god mat ;) haha.

Nu är det ju inte länge kvar tills nyår!
Hur har ni tänkt fira?
(imorrn ska jag skriva lite om året som gått! det bästa & sämsta med det här året osv..!)
Jag ska bara vara hemma med några kompisar, ha roligt & sådär :) Det blir inga fyrverkerier eller smällare för oss! Jag vet hur dåligt min, och andra hundar mår av det, och för att inte tänka på alla fåglar! Tänk vad många som dör varje gång..dessutom brukar det alltid innebära massor av olyckor. Och visst, det kanske är lite fint att se på, men jag tycker då inte att det är värt det!! Ska ni smälla raketer/smällare?

image311

Ha en bra kväll! Kramar

Kommentarer
Postat av: cäääsie

nej, den blev kneeeep!
Men jaa! nu känner jag mig dum, som har hund å allt :( vi ska smälla smällare! fast swea kanske ska åka tll mormor & morfar, å där smäller dom inte så mkt :D (Y) hoho.

puss ;*

2007-12-29 @ 23:19:32
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: cäääsie

det är bra att du vet det (Y) för jag bryr mig, jag bryr mig MYCKET! men just i denna fråga blev våran familj överröstade :( hoho xD
:*

2007-12-29 @ 23:57:20
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova

HEJ min vän! Så det blir inga raketer.;Det tycker jag
faktiskt är bra när man tänker efter. För varje gång jag hör ett fyrverkeri så tänker jag på alla människor i de länder där det är krig. Då det låter så som det gör när fyrverkerier smäller, då är det inte fyrverkerier. Det är riktiga bomber. Så vi borde tänka på alla dem i dessa länder istället för att tänka på hur fint det ser ut på himlen! Eller hur! Ush nu fattar du säkert inte;O Längtar tills imorgon sötnos!

2007-12-30 @ 11:07:21
Postat av: Lova

P.S fräck bild! :D

2007-12-30 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0