Hemskt.

Var i djuraffären och köpte julklappar till djuren idag, och då kom saknaden efter Rasmus som ett bombnedslag! Första julen det inte ska inhandlas några fröstänger eller annat kaningodis, första julen jag inte har någon att gå ut till och öppna julklappar åt, första gången jag inte kommer att ha någon att oroa mig för på nyårsafton (vilket alltid slutade med att du fick bo inomhus) aldrig mer kommer jag gråta ut i din päls .. aldrig mer ..
jag saknar dig & älskar dig .. för alltid!
Kloreys born to be seen (Rasmus)  8/2-00 - 4/7-07
Evigt älskad, evigt saknad!


Kommentarer
Postat av: Malin

aaw, gumms!

2007-12-18 @ 16:37:56
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Lova

Älskingen då...!

2007-12-19 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0