Jag behövde det! :)

Heey :)
Sylwan & gänget häälsar, de sitter på tåget på väg hem nuu ..
har vart riktigt deppig för att jag inte kunde va med igår =/ känner mig så dålig för att jag aldrig kan följa med när det är låångt bort =/ men liksom mina föräldrar fattar inte ett skit :( men jag vill i alla fall att du ska veta att jag försöker .. =/ <3
Men du fick väl julklapparna av dom? ;)
Saknar! <3


Svar:
Tack för klapparna. jätte fina. ska användas!
Sötnos, jag vet att du skulle komma på allt om du kunde. Det värmer bara att veta att du vill. Tack.
hälsa tjejerna att det var synd att jag inte hann träffa dem längre.
kram

Kommentarer
Postat av: cassiie

"sylwan och gäänget" ?

2007-12-15 @ 18:53:35
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: cääsie

å så ba kom hela kommentaren inte med :O
Men ååh, sötnos

2007-12-15 @ 18:54:46
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0