Jul Jul Stråålande Jul

Snart jul nu, helt otroligt vad tiden går! Faktiskt!
Tror inte det kommer bli nån vit jul i år =/ vill faktiskt ha snö på julafton, jag gillar inte allt slask och is som blir eferåt, men själva snön är mysig ju! :)

Och jag älskar julen! Allt liksom, att bara vakna på morgonen och veta att idag är det julafton! Julklappar (säg den som inte tycker det är kul?), julmat (skinka & grönkål :D), ljus, gran, advensstjärnor .. jaa ni fattar :D men på något sätt har jag nog mer och mer börjat inse att det viktigaste av allt är att umgås med de man tycker om. Jag vet att det låter som värsta klyschan, men ärligt talat! Det är en av de gånger på året jag tänker på hur mycket jag tycker om er, och hur lyckligt lottad jag faktiskt ändå är!

Men såklart det inte skulle vara jul utan julklappar och allt, det hör liksom till .. så är det bara! :) Yesyes .. det blev ett mycket djupt inlägg såhär på kvällen ;) haha! Imorrn blir det mycket städande här hemma, eftersom vi ska fira jul här i år .. usch & fy! Men ska försöka se det positivt! Och på kvällen ska vi ta in granen och klä den! Det är myys!

Tror faktiskt jag ska sova nu .. eller i alla fall stänga av datan, är ganska trött faktiskt ;P

image304

Jag & Rasmus för några vintrar sedan ;) <3

NattiNatti
- Erica

Kommentarer
Postat av: cäääsie

guuud vad söt du va xD

2007-12-21 @ 22:39:07
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: cääsie

älskar dej också :)

2007-12-21 @ 22:41:06
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: lovisa

sööt (a)

2007-12-23 @ 11:51:30
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0