Julafton ..

gokväll :)

Min julafton har varit riktigt bra! Hoppas er med har varit det? (:
förutom då att jag fick vääärsta migränattacken precis när gästerna kom .. så missade i princip hela Kalle Anka .. men mådde hyfsat bra vid julklappsutdelningen i alla fall .. och sen har dte bara blivit bättre :)
Fick nog allt jag önskade mig :D meen, vad som är ärt lika mycket .. jag vet att jag har underbara vänner .. och ni ska bara veta att jag älskar er! Men ah, om ni ändå vill veta så fick jag en ny mobil :) och ett Thomas Sabo-halsband :D och tre berlocker .. blev riktigt riktigt glad!
Men för övrigt vara llt myys, och jag älskar julafton, förutom att det blir rätt hysteriskt med julklappar å allt, när man har yngre syskon & kusiner .. menmen ;)
Skriver mr imorrn kanske, för nu ska jag soova!

godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: lovisa

duu, hur får man sin visningsbild så stor? ;)
pusss!

2007-12-25 @ 17:05:23
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0