Juldagen :)

Hejsvejs ;)

Ska skriva lite mer om julafton sen, orkar inte nu .. är helt slut faktiskt! Vet inte riktigt varför .. julafton tar väl på krafterna ;) haha!
Men jag hatar att det liksom är över nu .. ett år tills nästa julafton! och kom att tänka på (när jag läste bästa malins blogg www.malinsyl.blogg.se) att det är liksom inte många jular kvar tills jag är typ vuxen .. liksom det känns som att det kommer vara heelt annorlunda då .. ah, jag vet inte, men det känns konstigt =/ Jag vill ha julen såhär som den är nu! Faktiskt ...
Men jaja ..
Idag har vi vart hemma hos mormor & morfar eftersom mormor fyller år :D grattis!
Nu ska jag nog stänga av datan, och sen läsa lite, och sen soova faktiskt! Det är en dag imorogn också, hoho ;)

love <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

rööööda mobiler är fiina!! (:
vilken modell fick du?!

2007-12-25 @ 22:48:38
URL: http://ceciliassport.blogg.se
Postat av: Malin

haha, du är tokig :)

2007-12-27 @ 16:35:50
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0