Jullooooooov!

Tjohey! Jaa nu har jag också fått jullov ;) Var bara i skolan typ en timme idag, lyssnade när kören sjöng & fick våra betyg :) Är väl nöjd med det mesta .. men jag fick MVG i HEMKUNSKAP! haha, det trodde jag aldrig! men det var kuul :D
Är ganska missnöjd för att jag sänkte mig från mvg till vg i engelska, men antagligen kan jag jobba upp det till nästa år, hoppas det i alla fall! För övrigt har jag chans att höja mig i typ allt, så det blir järnet nästa termin ;)

Tror jag ska försöka hitta på nåt vettigt nu .. lovat mamma att städa lite .. så det är väl lika bra att jag gör det .. eller .. kanske lite senare :D haha!

Hoppasni har en bra dag!
Kärlek!
- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova!

ÅÅÅh fick du MVG iaf! Fan vad gla jag blir! JAg höjde mitt G till VG! Jag e såååå glad:P! kärlek tillbaka!

2007-12-20 @ 11:41:26
Postat av: cissi

lovelovelove!

2007-12-20 @ 15:13:10
URL: http://cissiclaussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0