Klar :)

Yesbox, nu är jag i stort sett klar med mina julklappar! :D det var på tiden ;) haha!
Eller aa jag är klar, men har tre stycken småsaker på G .. kanske :) haha! och en till mig själv (-8
Var på stan med Mikaela innan & köpte det sista :)
Nu ska jag städa lite ... och sen ska jag med pappa & köpa julklapp till brors. Det tar tydligen aldrig slut ;)

Imorrn blir det nog bio :) Förtrollad :) tycker faktiskt den verkar bra !

Och bara så alla vet är jag & cääsie både döda, begravna & förmultnade! (a) hahahaha!
Och att sitta uppe halva natten & spela spel på Hamsterpaj är också bra (Y)

För övrigt har jag tråkigt. Jag saknar alla <3

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, nej! folk som inte orkar åka och köpa till mig bad mig köpa till mig själv istället så skulle de betala ;)

2007-12-21 @ 15:10:29
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

döda, begravna och förmultnade! (Y) greeeeeat.
jag är på bana 36 på bloons nu! moahaha.
FIN DIN BLOGG BLEV :D
saknar..(L)

2007-12-21 @ 15:42:43
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0