Klar !

Tjohey :)
Klaaaar med etikarbetet nu :) känns bra!
Nu äre heelt lugnt, nu kan jag se på bonde söker fru i lugn & ro, hahaha ;)
och inte en massa plugg att tänka på, eller joo, No-prov på måndag, men ska läsa det imorrn, och sen ska jag försöka råplugga på tåget till Stockhooolm :) försöka, sa jag! ;P
Åh Stockholm :D Det ska bli sjukt kul, bo på hotell - umgås med flickorna - träffa mina andra underbara flickor - idol-finalen - danny - shoppa - skansen ..........
Det kommer bli bäst helt enkelt!

Var förresten ute en långpromenad med pappa & Legolas innan :) skulle vart ganska mys om det inte hade renat & blåst så förjäkligt .. dessutom har mina skor gått sönder! Det är hål i de! Så när jag kom hem var mina föter dyngsura! Så egentligen måste jag ha ett par nya innan Stockholm! Meen, har letat överallt här i stan, och hittade bara ett par .. men de kostade 950 spänn =/ blä!
Vill ju helst ha lite pengar kvar att shoppa för i huvudstaden .. men ah, vi får se hur det blir! Köpte ett linne/tunika också :) ett grått med fickor, hade rabatt oh värdebevis så det blev halva priset :) jaujau, nu ska jag sluta baabbla !
Bonde söker fru nästa! haha
Ha en bra kväll! Love!
- Erica


Kommentarer
Postat av: Malin

för din skull ;)

2007-12-05 @ 20:00:30
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

dt kommer bli bäääääääääääääst!! :D
saknar dig en massa jag med! (L)

2007-12-05 @ 22:12:48
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0