Mysdag

TjosanHejsan :)

Idag har vart en riktig mysdag! Har nog inte gjort något vettigt över huvudtaget .. har vart en såndär riktigt trist, mörk dag med massa regn, så jag har mest suttit här, läst en bok eller kollat på tv ;) det kallar jag lov!!
Det enda jag gjort är att jag var i stan & lämnade tillbaka lillebrors örhänge han fick i julklapp av mig .. hatar att lämna tillbaks eller byta julklappar! men det var för litet, så inte mycket att göra åt ..

Hoppas ni också haft en bra dag & att ni försöker njuta av lovet! Vill inte ens tänka på att det inte är sååå länge kvar tills vi börjar. jag får panik bara av att tänka på det! Då är det dags för alla nationella prov .. och det värsta av allt - gymnasievalet! jag vet fortfarande varken ut eller in. Men, det löser sig hoppas jag ;)
Och innan skolan börjar är det en hel del att se fram emot .. nyårsafton med flickorna  och nästa helg blir det älskade göötet med andra flickor ;) kommer bli riktigt skojj :D

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er ner ;) haha!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ska du till Götet?

2007-12-29 @ 15:22:16
Postat av: Erica

agnes: öh jaa!

2007-12-29 @ 16:31:24
URL: http://ericaoo.blogg.se
Postat av: Agnes

Det visste inte jag...

2007-12-30 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0