Paketkalender

Haha yees jag har faktiskt en paketkalender! Tro det eller ej! ;) Haha, min mamma tycker tydligen sånt är kul, så hon fortsätter med det även fast jag börjar bli lite gammal nu .. men det är skojj :D
Får dock inte varje dag, ungefär varannan.
Haha, för den som är intresserad fick jag en påse djungelvrål första dagen och en tia-lott ándra .. och idag (eller egentligen var det paketet tills på torsdag, men jag vart för nyfiken, så jag öppnade det idag, haha) så var det ett rött nagellack :) Riktigt fint faktiskt!

Har fixat ny bild och ändrat lite färger och så på bloggen idag, tyckte det behövdes lite julkänsla här med ;)
Nu tror jag att jag ska sova, det är ju en dag imorrn med, och jag vill gå upp tidigt så jag hinner se julkalendern (a)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: carrå wiskas.

JAG HAR EN CHOKLADKALENDER! xD HAHA.

2007-12-05 @ 14:26:45
URL: http://dannysaucedobetyderkerlek.blogg.se
Postat av: Malin

ååh, snyggt ;)

2007-12-05 @ 15:45:09
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0