Fredag

Heey ! Då vart det fredag dårå .. redan tree dagar sen Båstad ;o sjuukt ju ! tänkte att jag skulle lägga in mina egna bilder, men min kamera ville inte samarbeta med mig, så det blir antagligen imorgon ! På torsdag bär det av till Halmstad och rix Fm Festivalen där .. tyvärr verkar det inte som Danny ska dit nu .. då blir det ju inte lika kul .. men aa vi får la hoppas !

Igår var jag och såg Mikaelas lille vovve Kiwi som de fick i onsdags .. sjuukt söt är han, men vääldigt busig ! tänk, nu är det över tre år sedan min lille vovvsing Legolas var sådär liten !

Idag har jag mest softat .. dammsugit hela huset .. inte sådär jättekul, men pappa målar huset så nåt måste jag göra x) sen var Lova och jag ute med Legolas en sväng också ..

 

Min Cavalier King Charles Spaniel Legolas som valp (3 veckor) och som fullvuxen .. visst e han söt ?!


Kommentarer
Postat av: Lova!

Legolas är världens sötaste och snällaste hund. Du är duktig med han erica.

2007-07-13 @ 21:19:32
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Agnes

Awwwh, han är helt gudomligt söt ;)

2007-07-14 @ 10:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0