Rapport från Halmstad ! x)

Yeesyees, då vart Halmstad avklarat också :) Jag, Mikaela, Agnes och Lova skulle åka tåg diit, 10:37 skulle tåget gå, men det var ju såklart försenat ! 11:05 åkte vi i alla fall och var framme i Halmstad typ 11:30 . Träffade Ronja och de där .. sen väntade vi mest, jag och Mikaela var o köpte mat på McDonalds x) å sen var det bara att vänta å vänta å vänta ! Det var ganska jobbigt för de var så sega med att sätta upp staketen, så man fick stå å passa platserna hela tiden .. menmen .. sen repade September, sen Emilia och sen Ola :) å han va värsta söööt i sitt lockiga hår (a) haha . Men yees, å så stog de värsta äckliga gubben bakom oss ! Han stog å sjöng till alla låtarna fast han inte kunde en enda, å stog typ å dansade -.- men aa sen var det ju först Ramsells dårå å sen typ nån .. haha jag kommer inte ihåg xD joo Bosson var det nog, sen Emilia å sen Velvet å sen Niclas Wahlgren . Å då var det några fulla killar bakom oss som började trycka hur mycket som helst, å jag höll på å ramla å fick värsta paniken .. så jag började gå ut, å de andra följde med .. så jag fick inte stå längst fram när Ola uppträdde .. meenmeen .. å sen stog Bosson å signerade så han signerade min Rix-t-shirt xD men aa han är inte precis min favorit om nån trodde det xD å sen stog vi där å försökte se Ola .. å de gjorde vi, men han såg inte oss .. haha . Meen aa sen efter så skulle Ola signera lite dårå .. eller assåå han stog där innanför staketet så fick man sträcka fram sin singel typ .. så signera han min .. å sen en liiten stund senare när jag stog och pratade me mina kompisar upptäcker jag att jag har tappat den !! Hur lyckas man med det ?!! Så ar jag så trött å lessen å sur så började jag såklart gråta (a) så gick jag runt där å grät å ba : jag tappade den *snyftsnyft* men aa så kom några som bor ganska nära mig här i Falkenberg .. så frågade de : - Va har du tappat ?! Din kamera ? Din mobil ? Haha så skulle jag ju förklara att det "bara" var min singel (som för övrigt inte innehöll nån skiva) å det var ändå lite komiskt .. 

Men aa sen signera han en lapp dårå .. inte för att man ser att det är Olas autograf men ändåå x) haha alla knödde så mycket så han kunde typ inte skriva .. men lovas "autograf" tar ändå priset ! Haha den består bara av ett O ! Det tyckte jag va lite kul .. men aa sen pratade vi typ lite me Stefan haha ! alla stog där å ropade på Ola så mina kompisar ba : STEEFAAN ! men aa haha han va gaanska flummig å vi va lite knäppa också .. men anywaay .. men sen efter det åkte vi heem .. å det var ändå kuul , även om allt inte blev som jag hade hoppats .. och Ola var sjuukt söt i sina lockar (a) haha . 

bilder kommer !
 

Kommentarer
Postat av: Anna

mahaha omg ! du skulle vart med vid hotellet (x de va en gubbe där som delade ut kondomer (x haha åh gissa vem som fick dom sen ? (x mahaha ja dööör (x han fattade inte vad de var först (-8

2007-07-21 @ 18:56:42
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Camilla

Okey :) va tråkigt att du tappade bort singeln ;o
Men låter ju som en bra dag ändå! :)

2007-07-22 @ 19:01:34
URL: http://camijo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0