Rix Fm Festival BÅSTAD 10/7

Jag säger bara, vilken dag ! :D så jäkla grymt var det ! sen hände det en del grejjer på slutet som inte var fullt så roliga, men det tar vi sen. Jag, Mikaela, Agnes och Lova åkte dit med Agnes mamma, och var framme vid scenen typ elva. Vi tog platser vi staketet, och satt där ett tag .. å sen helt plötsligt bara stog Danny där på stranden :D jag bah: omg, där är han ! x) så gick vi typ fram å kramades å såå, och sen gick han ner till vattnet. så sen när han kom tillbaka frågade vi om vi fick ta kort å såå, så han bah: Hmm..egentligen hinner jag inte, men jag tar mig tid för er ! :D söötaste <3 så först tog jag kort på de andra, och sen tog Lova kort på mig och Danny, å han typ kramade mig samtidigt.. :) men sen så gick han dårå.

lite senare var Mikaela och lova ute å gick så ringde de å bah: Måååns är här ! så jag å Agnes gick dit, men då hade han stuckit, tyvärr. Men ajja. Och sen när jag och Agnes var ute och gick såg vi Ola komma ner från nån trappa, fast han typ sprang .. å krama nårra i förbifarten xD haha.

Sen träffade vi Danny igen å sååå..

Så såg vi när Danny och Måns "repade" Men aa å sen på kvällen då, så va vi jäkligt trötta i benen, menmen, vill man stå längst fram så vill man ! så typ en timme innan det började så var det två killar bakom oss, som stog å slo oss med vattenflaskor i huvvet ! så jäkla onödigt ! så försökte de sno våra platser ! men det kunde de glömma xD och sen kom dte en liten kille också, han va typ elva, så sa de andra killarna till honom att han också skulle slå oss -.- så sa han typ såhär: Flytta på er , det är jag som är pimp ! hahahahahahaha seriöst, så jäkla töntigt x) men jaja, sen när det började så stack de..

Ramsells spelade först då, och det var faktiskt riktigt grymt ;) men sen efter en stund var det DANNY dårå :) sååå fett braa :D som alltiiiid ! å hans dans , liksom han dansar sjuuukt bra ! och dethär liksom, så kuul x) innan han skulle sjunga ..

Danny: "aah det är Danny!"
Göken: "Tjaa de är Göken"
Danny: "var det nått speciellt eller?"
Göken: "Nää.."
Danny: "då kör vi :D"

Men ahh han va gryyym :) å jag tror aldrig jag skrikit så mycket i hela mitt liv ! haha.

Å sen Ola, assåå det var riktigt mäktigt när alla sjöng med i Rain :) Riktigt coolt ! å han va gryym han meed :D

Men sen typ när det var Andreas Johnson började jag må riktigt kasst, kände att det blev mer och mer trångt, och visste att dte inte skulle bli bättre när det var dags för Måns .. så när jag började få svårt att andas också fick vakterna lyfta mig över staketet .. å jag typ hade kramp i benet å de va värsta piinsamt .. men ajja iallafall. De lyfte över Lova också, och Agnes hade redan tagit sig ut. Så fick jag och Lova sitta där backstage och en sjukvårdare snackade med oss lite, han var riktigt snäll ! Å liksom Danny tröstade alla, sööötast <3
men aa det var en vakt som följde med mig och Lova ut .. så satte vi oss utanför och väntade på att Mikaela skulle ringa .. hon var ju kvar därinne ! men så efter ett tag ringde hon och då hade hon också blivit lyft över staketet. så vi letade upp henne, och sen gick vi till bilen och åkte hem ! hade velat stanna längre, men eftersom vi åkte bil såå ;) sen på vägen hem blixtrade det jättemycket ;o men vi överlevde i alla fall, och trots allt var dte en underbar dag :D och om en vecka äre dags igen .. HALMSTAD :D

image9

Jag och Danny <3 (:

Kommentarer
Postat av: Anna

asså DU SÖTNOS ! xD hahaha ja ba gick förbi danny bnär han satt i baren xD han ba pekade på mejj DET ÄR JU DU xD ja ba; hmm (x hur bra minne har han egentligen ? :O hahaha åh öhm, DE VA KUL ÅH TRÄFFA DEJJ ! ja ba ville inte störa eftersom du va där med dina kompisar (a) haha anna lekar snäll xD

2007-07-12 @ 13:41:05
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Anna

leker* xD hahaha

2007-07-12 @ 13:41:38
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Anna

"flytta på er, det är ja som är pimp" MAHAHAH omg ! de va kuuuuul (x *andas anna...* mmm, hmm, MAHAHAHAHAHAHA (x hahahaha *nu vet alla vilken nivå min humor ligger på* (x

2007-07-12 @ 15:30:43
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Anna

btw, hörde du Gert fredags fräkis ? xD haha seriöst, ja dog där längst fram xD åh roger ba glodde på mejj xD hahaha

2007-07-12 @ 15:31:42
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Agnes

Du é så himla söt Erica och jag älskar dig jättemycket. I Hstad SKA vi stå längst fram oxå, vilket jäkla röj i Båstad alltså. Det vill man uppleva igen.

2007-07-13 @ 08:32:05
Postat av: Erika

Åhh vilken fin bild på er två!

2007-07-14 @ 18:46:30
URL: http://misserikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0