Rix Helsingborg



Okey, jag orkar inte skriva så mycket om rix, men aa Danny var i alla fall väärldens sötaste .. awwwhh

D - (När han får syn på mig) TJAAAAAAAAAAAAA ! *pekar på mig* :D :D Hur ere me dig dåå ? (varpå alla som står runt okring börjar stirra på mig x)
E - joo de e braa ! :D me diig dåå ?
D - De e bra :)
D - hmm.. vad är det du heter nu igen .. ? ..
E - Erica ..
D - Jaa justdet ! (skriver ' Till Erica 1000 pussar / Danny ' och ' Till Erica puss&kram / Danny ' )

så blablabla å kramkramkram 8-)

  • Kom fram, hittar inte scenen, vaddå sämst lokalsinne x)  
  • Träffa Ronja, Helena, Emma, Maja
  • Tror Rix ska bo på samma hotell som mi, går runt på alla våningar
  • Till scenen, står längst fram
  • Rix ska inte bo på det hotellet vi trodde först
  • Jag, Ronja och Helena gick på toa och kommer inte tillbaks till våra platser ! >.<
  • Danny signera, seeeen, sen ska han helt plötsligt inte, några fick backstagepass och träffa honom -.-
  • Glaaaaass ! (a)
  • Danny signera i rix-tältet
  • värsta glaad när han ser oss (a) söööööötaast
  • signera Play it-singeln, Heart.Beats
  • Köper Dannys Angels - tröja , den stooooora ! hahahaaa
  • Danny signera, skriver feel först 8-)
  • Går därifrån KramKram
  • Står bakom scenen
  • Danny uppträder :D
  • Ola uppträder, ser inte bra >.<
  • Jag måste gå på toa, lääääääääängsta kön >.<
  • ronja o de försvinner
  • Springa runt å leta eftersom jag har Ronjas tröja
  • Hittar tillslut
  • Må jättedåligt, så går till hotellet

Kommentarer
Postat av: Löveeet

Jag orkade läääsa!!!! Ja e sååå
gla för dn skull älsklingen min! vi hörs imön!!! Kyss

2007-07-29 @ 21:37:16
URL: http://www.lovish.blogg.se
Postat av: Agnes

Vad roligt att du hade kul gumman..Åhhhhh, jag vill oxå ha en sån tröja, möjlig födelsedagspresent från dig till mig kanske?? Det är bara EN vecka kvar idag!

2007-07-30 @ 10:50:29
Postat av: Erika

Har också en sön tröja :D

2007-07-30 @ 16:56:29
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Anna

"ronja åh de försvinner" (x haha så borta va vi la ändå inte ? (a) eller, bah typ 200 meter bort (-8

2007-08-01 @ 17:37:17
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0