Städat

Jag är riktigt stolt över mig själv ! Jag har städat klädkammaren ! Detvar riktigt, riktigt rörigt därinne .. mest på grund av mina kläder som låg huller om buller (a) men nu har jag rensat ut och gjort fiint .. känns riktigt bra faktiskt, bara onödigt att en massa kläder man aldrig använder ligger och skräpar . för övrigt regnar och regnar det här, ska det aldrig sluta ?! Hörde nåt om att det kunde fortsätta såhär i tre veckor till .. jomen TACK då kanske de blir bra väder lagom tills vi börjar skolan ! Deprimerande ? - JAA !

image43

riktigt höstiga kläder från H&M

Kommentarer
Postat av: Erika

Hjälp tänk att de snart är höst...usch

2007-07-23 @ 23:26:04
URL: http://misserikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0