Varför ?

Jag blir galen snart ! I stort sett varenda gång jag ska ladda upp bilder här så blir datan helt knäpp och så kommer det upp en massa internet ! typ 30-50 stycken ! Detta är otroligt irriterande ! Blir det så för någon annan eller är det min data som inte är som den ska ??

Idag blir nog också en ganska sooft dag .. ska kanske hem till farmor en sväng .. och så måste jag köpa lite grejjer till imorgon, bär ju av till Halmstad och Rix Fm Festival :) ska bli fett kul ! även fast det är tråkigt att inte Danny ska dit .. Måste i alla fall köpa värdebevis till mobilen, nya batterier till kameran å sådär :)

Va ska ni hitta på idag ?



slänger in en dagens outfit också ..

Grå klänning ginatricot
svarta tights vet ej
silvriga ballerina indiska

Kommentarer
Postat av: Agnes

Har du skor på dig inomhus???

2007-07-18 @ 16:38:17
Postat av: Erica

Agnes : Neeej x) men jag hade skorna däruppe så då passade jag på att ta kort xD

2007-07-18 @ 16:42:28
URL: http://ericaoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0