Blä

Idag är tydligen inte min dag. Efter att jag kom hem från skolan satte jag mig vid datan och började skriva en svenska-uppgift som ska in senast fredag. Fantasin flödade (haha) och jag skrev på .. så när jag hade skrivit ca 1 ½ sida kommer det upp en liten ruta "Works har hittat ett problem och måste avslutas"
och jag som inte hade sparat .... snacka om sur jag blev! och är fortfarande, känns som att det inte blir alls lika bra nu när jag måste skriva om allt .. men en sak har jag lärt mig i alla fall. SPARA ALLTID HELA TIDEN!

Strax efter det, när jag sitter och skriver, ser jag något litet svart i ögonvrån, kollar ner på golvet där en riktigt, riktigt stor äcklig spindel springer .. usch usch usch! Den var verkligen stooooor, och jaa, jag är riktigt rädd för spindlar! Som tur var, hade mamma och Anton inte hunnit åka på Antons utvecklingssamtal, så han kunde döda den! Annars vet jag inte vad jag hade gjort ..

skriver nåt roligare senare, tror jag ;)

- Erica

Kommentarer
Postat av: Malin

HATA spindlar!

2007-11-20 @ 16:23:56
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Anna

heter de inte WORD? :O xD

2007-11-21 @ 14:20:44
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0