(:

Tänkte vara lite duktig och blogga nu :D (egentligen är det inte alls duktigt för jag borde egentligen plugga, men det behöver vi inte prata om, haha). Igåår var i alla fall jag, Mikaela, Lova och Agnes Kungsmässan, Idolernas roadshow ju ;D (alltså de idoler som åkt ut, för er som inte är idol-nördar :P)
Träffade Malin och hennes kompis där också :D <3.
Vi kom dit lite tidigt, trodde det började en timma tidigare än vad det gjorde så det blev väntaväntavänta, meen vi är ganska vana vid dte här laget :P haha.
Men så vid ett kom de iallafall :) Patrizia, Gathania, Evelina, Sam och Christoffer :D
Först fick man ta kort med alla fem, så man stog i en kö och sen fick man i stort sett springa upp och ställa sig jämte de *klick* och så nästan springa ner igen, haha. Men det var lite kul ändå ;)
Och sen var det uppträdande! Tyckte typ alla var bättre live faktiskt. Särskilt Sam och Evelina var bättre än vad jag tyckte de var på tv :).
Och sen efter det så var det signering ;) Lite småstressat som vanligt kanske, men det var braa ändåå. Patrizia va sööt :) haha, Evelina var förkyld, och pratade massa med Agnes, så hon sa ingenting till mig x) Sam hade väärsta problemen med att stava sitt eget namn, Chris va söööööt, men verkade ganska depp =/ och Gathania, jaa jag vet inte .. :P haha.
Men det var kuul i alla fall :) Orkar inte berätta så noggrannt, men ändåå, nu vet ni lite ;)
LOVE!

- Erica

Kommentarer
Postat av: Cäässie

DUKTIGTDUKTIGT! :D

2007-11-12 @ 22:04:28
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag och Evelina e typ kompisar nu! xD

2007-11-13 @ 17:08:48
Postat av: Agnes

Jag och Evelina e typ kompisar nu! xD

2007-11-13 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0