Idol Idol Idol

Jaha, Daniel som fick åka ut idag. Känns som att ingenting överraskar längre, inte efter att Chris, som enligt mig var den solklara vinnaren, åkte. Tyckte i alla fall det var Andreas som borde åkt idag..dock tyckte jag juryn va lite väl taskiga! Särskilt Kishti!
Och jag har aldrig gillat daniel sådär jättemycket. Visst han är en grym artist o sådär..men jag vet inte, ingen jag fastnat för direkt ;) tycker han är lite överdriven :P men ändåå, liksom hur röstar svenska folket? Uuuut med Andreas!

Jaja, nu hoppas jag i alla fall på en girlfight i finalen..
Vad tycker ni?

Goood Niight <3

Kommentarer
Postat av: Anna

svenska folket röstar med hjärtat! ehm .. man behöver inte hoppa runt åh studsa som en studsboll xD .. andreas är grym, sådesa! (a) men vilken nyhet att jag gillar skåningar ;) HAHA m,en iihh, ja vill se han åh mandis i final :D haha

2007-11-24 @ 13:03:23
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Tove

Andreas åker ut nästa vecka annars tar jag självmord. Vilket jag redan borde gjort när han totalförstörde Andreas Johnson's låt "A little bit of love" (Som råkar vara min absoluta favoritlåt).
Mattias är bäst. Hej.

2007-11-24 @ 14:59:25
URL: http://miffonolla.blogg.se
Postat av: Erika

Ja det hoppas jag med, marie och amanda till final, och då vill jag nog att amanda ska vinna :)

men skam att daniel åkte.. han va verkligen sjukt grym

2007-11-24 @ 22:36:42
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0