Juletider

Tänk, det är snart julafton! :o
Och jag har inte köpt en enda julklapp, brukar alltid vara tidig ju!
Förresten så vet jag inte ens vadjag själv önskar mig x) haha, vilka problem! Funderar på att önska mig en ny mobil, för min funkar inte alltid, meen på ett sätt känns det så onödigt, ändå bara haft min i ett år ..

Men första advent på söndag, myys! :) jag älskar julen! Liksom allt, julmusik, lussebullar, julgodis, juöpynt, julgran, julmat, julstämning, ALLT! :) och bara umgås med de som betyder mest..sen är det ju såklart jättekul med julklappar o sådära, det ska jag inte förneka ;) Men det är inte det viktigaste ...

Och första december imorrn :D chokladkalender! ;) hahahaha

Såå..vad önskar ni er i julklapp?

- Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0