Stora staden ;)

Tjoo :)
Var inne i vår stora stad en stund med Mikaela och Lova innan :) det var lite myys, och lite flum, hahaha. Och jag hittade en väska! Typiskt mig, jag hittar alltid nåt, när jag borde spara mina pengar. Tror jag är lite av en shopaholic .. precis som Cäääsie, haha <3 Meen tror jag ska köpa den ändåå. Den var inte såå dyr. Eller sådär. 299:- och så har jag 20% rabatt, så det blir cirkus 240 .. en friis&co såklart (-8 hahah, jag är typ insnöad på såna x) Men den var den storleken jag vill ha, och den var brun, jag har faktiskt ingen brun väska (a) och jag behöver den tills söndag, och till Sthlm. Min andra är för liten :P haha, vi får se hur jag gör, vad tycker ni? :) haha.
Och helt tomhänt lyckades jag ju såklart inte komma hem heller .. ett par bambi-örhängen jag hittade var jag ju "bara tvungen" att köpa..hmm..meen jag gillar de mycket! Och Bambi är söööt :)

Orkar inte plugga idag .. det får bli jäärnet imorrn istället! Tror jag ska läsa lite Harry potter nu ;D det är sjuukt spännande ;o och sen blir det idoooooool :) tänk, inte länge kvar tills finalen ;D och jag kommer då befinna mig i globen, woho. Meen idag är det ut med Andreas! Han borde åkt redan för många veckor sen..

Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja, det var värsta länge sen ;O
jag får bättre mig (a) (:
saaaaknar er

2007-11-23 @ 19:08:32
URL: http://miffonolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0