Torsdag

Heey!
vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen...
Bestämt ändå att det blir julshow i skolan för 9:orna ;) det är ju kul :D men lite kort tid på oss..har i alla fall bestämt vilken låt vi ska ha. Det blev "När julen kommer till stan" haha. Fast vi ska ändra om texten lite. Men killarna i klassen vill gärna överdriva lite väl mycket -.- så vi får väl se vad det blir av det!
Och goda nyheter, Danny ska signera i globen den 7 december :D :D idolfinalen ju! och jag kommer vara där! Fett kul!
Imorrn äre besöksdag på gymnasiet. Usch, jag får panik bara jag tänker på att det snart är dags att välja =/
Jaujau, nu ska jag hitta på nåt annat ;)

Mina flickor är bäst, glöm aldrig hur mycket jag älskar er! <3

- Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0