Det rullar på ..

Gokväll!
Sorry att det inte blivit nåt bloggande idag .. har helt enkelt inte haft tid .. och jag antar ni vet varför ;) pluggpluggplugg.

Var och träffade konfirmanderna idag också (: Riktigt kul faktiskt!

Nu ska jag se på Bonde söker fru! Hahahaha. Kalla mig udda ifall ni vill, men jag tycker faktiskt det är riktigt kul.
Sådeså ;) Och sen efter det ska jag kila hem till Lova och se på Greys Anatomy .. pappa och hans trav-kompisar har datan härhemma, så jag får se det hos henne istället! Det slutade ju sjuuukt spännande förra veckan, så det ska bli kul (:

 

"Meredith" är snygg i svart klänning!

- Erica

Kommentarer
Postat av: Anna

ååhh de är GRYMT IKA :D du kmr gilla rockbjörnen, de är inte så mkt folk längst fram xD *lalala (a) ...* de flesta väljer att sätta sejj på läktaren, vilka puckon :O xD hahaha

2007-10-10 @ 21:29:46
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Lova

åååh va snygg hon va! älska greys men idag var inte topp asså!

2007-10-10 @ 22:12:10
URL: http://Lovish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0