En vanlig måndag ..

Är precis vad det är idag, en vanlig tråk-måndag ! Förutom att jag vart hos doktorn .. haha, det var la inte så jättekul direkt, men jag missade ju några lektioner i skolan i varje fall !
Se det positivt! ;) haha.
Men det gick bra där i alla fall .. var mest att jag skulle få nyamigrän-tabletter, eftersom de jag har nu inte funkar längre .. "/
Så nu ska jag ta några med koffein i. Så de sa att jag kunde bli lite hyperaktiv när jag var tvungen att ta de ..
Hahaha, jaja bättre än att ligga däckad i två dagar i alla fall !

Nu ska jag till stan en sväng med mammsen, skriver sen ! (:

Puss på er !
- Erica

Kommentarer
Postat av: Anna

mahaha, ika goes hyperaktiv (-8 coolt ^

2007-10-01 @ 19:00:17
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0