Gomorron

Gomorron Gomorron ;)
Det blev Idol igår, som jag tänkte .. Anastasia åkte ut .. hmm .. vet inte riktigt vad jag tycker om det egentligen. Gillade henne jättemycket innan faktiskt, men idag var hon inte alls bra, så det kanske var ganska så rätt ändå. På tal om Anastasia så tycker jag inte hon passar så jättebra i den frisyren hon fick till kvalet. Tyckte faktiskt hon var sötare innan .. ;)
Blev lite rädd när Christoffer hängde löst också, jag tyckte han var riktigt bra (:
Mattias och Patrizia var också duktiga, men jag blev lite besviken på Amanda faktiskt ..
Och det var kul att se Gathania släppa loss lite ;)
Jaja, nog tjatat om Idol!
Eller joo, förresten, jag vill ha biljetter till finalen! Släpps klockan 9 på måndag .. men det är i alla fall typ bestämt att om vi får tag på biljetter så ska jag åka upp till Stockholm med familjen den helgen :D Sen får vi la se om nån annan ska med x)

Agnes och Lova sov ju över här igår, det var kul (: Kollade på Ondskan också, och Danny var ju med värsta många gånger!

Jaja, nu måste jag fortsätta göra lite SO-läxa .. tråktråk!

- Erica

Kommentarer
Postat av: Agnes

Asså, jag måste verkligen gilla Christoffer eftersom jag grät..hmm...

2007-10-06 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0