Grishjärta och benvärmare

Hallå på er!
Känner mig riktigt lättad! Är i stort sett klar med den stoooora So-uppgiften om religion som ska lämnas in imorrn :) Känns riktigt bra! Vet dock inte om den är så jättebra .. =/ siktar liksom på MVG, så risken är stor att jag blir besviken. Menmen.
Skolan idag har väl vart .. både bra och dålig ;) Spelade i instrumentgrupper på musiken, jag spelar keyboard! :) Det är riktigt kul faktiskt!
Men sen på NO:n skulle vi undersöka grishjärtan! uschuschusch säger jag bara! Jag vägrade i alla fall röra det, tycker sånt är riktigt äckligt :S Dethär och när vi dissekerade maskarär lätt det värsta vi nån gång gjort i NO:n, blää säger jag bara!
Men annars har dagen vart ganska bra. Gjorde piroger på hemkunskapen, det blev riktigt gott faktiskt! Haha.

Förrsten så har Mikaela kommit hem från Turkiet nu, vart borta två veckor (: Saknat henne .. <3

Jaujau, nu ska jag göra det allra sista med SO:n, och sen ska jag göra liiite No ;P Sen tycker jag faktiskt jag förtjänar lite ledighet!

image276

Fina benvärmare från ellos.se .. jag hittar aldrig ett par som jag tycker om! Antingen är de för tunna, för tjocka, eller så är det fel färg, eller något annat. Vilket dilemma! Jag säger då det ;)
Dessa tycker jag i alla fall var fina!

Love
- Erica

Kommentarer
Postat av: Malin

jag klarade inte ens att disikera en räka i sjuan.. :/

2007-10-11 @ 19:01:55
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0