TANUM

Nämen se på maken! Ett blogginlägg från Erica igen ;) Får se om jag kommer ta upp mitt bloggande igen, men måste i alla fall skriva om Tanum i helgen. Vill ha alla mina 'Danny-minnen' här ;D

LÖRDAG 27/10
Det började med att jag åkte tåg till Göteborg vid 7 på morgonen, och sen träffade jag Cissi och Cassis <3 på tågstationen. Efter ett tag träffade vi också Erika, Jess och Ronja <3 som skulle med samma buss. Åkte buss ca 2 timmar och var framme i Tanumshede klockan 11. Efter vi gått av bussen hör vi nån som "skriker" från en scen och hör att det är Danny ;) Så vi skyndar oss dit. Så när vi kommer fram
D - TJEEEEEEEENA Tjejer! många välbekanta ansikten här idag :D

Så repade Danny, Jonah, Göken och Mattias (inhoppare för Joel) Och det var riktigt kul .. haha! Speciellt "Il Divo" xD De som var där förstår nog inte, men kul var det ;) men jaaa, så när de var klara gick vi bakom scenen och fick en kram å sådär :)
D - Tack så jättemycket för ditt fina brev! :) Såå kul med alla bilder och så också (:
<3

Så sen vid halv ett ungefär blev Danny intervjuad på scenen ;) sööt! Och sen klockan ett började 'konserten'. Så bra! som alltid! Så sjöng han Tokyo, Play it, Blue, Hey, Get down to the party, Purest delight, I'll be over you, If only you, Öppna din dörr, So sick. <3
Och så söötaste på If only you :) och sen gå fram och ta min hand på öppna din dörr <3

Så sen efter det så var det 'signering' bakom scenen :) eller jaa, han stog mot en vägg och skrev lite autografer på skivor o såå ;) Så på min skiva 27/10 Tack än en gång Puss / Danny <3 och så kraam och så. Så sen backade vi lite för alla små barn skulle komma fram, men sen var det inte så många kvar så skulle vi ta kort o såå. Så först var det en annan tjej (Josse?) som skulle ta kort.
D - Erica du är ju bra på sånt, du kan väl ta kort?
E - Haha, jag?! :P
Men så skulle jag göra det i alla fall, så när jag skulle ta kortet så stängdes kameran av istället ..
D - Men vad gjorde du nu då?! ;) hahaha
Men sen skulle han ta kortet själv, och då stängdes den av igen, så det var faktiskt inte mitt fel (a) haha.

E - Danny, jag vill också ta kort ju :)
D - Jaa, men det är klart Erica ;) (Tyyp första gången han kom ihåg mitt namn, haha) kom då! :D
(bilder finns i min bdb eeeriicaa)

Och sen så gav Cassis och Cissi sitt fina album med massa tidningsurklipp och sådär och han blev jätteglad :D så kramade han de och pussade på kinden ;) så kom han fram till mig.
D - Var du också med på albumet? :) *På väg att krama mig*
E - Neej tyvärr inte, men jag tar gärna en kram ändå! :D hahaha.

Efter det skulle han gå upp till sin "loge" inne på ica. Så vi gick och åt pizza. Haha och Cassis calzone var värsta skinkberget (-8
Så sen går vi tillbaka till ica och då är typ alla andra fans där och så har Danny vart nere och pratat med de länge, när vi var och åt. Så då blev vi lite deppiga ..
Men så satt vi i en soffa på ica och bara slöade ca 1 ½ timme, och sen kommer Danny ner för rulltrappan igen ;) Och Cassis satt där och bara gapade, hahaha <3
D -Nämen sitter ni här?
Vi - Japp, haha.
D - Kommer ni ikväll? :)
Vi - jaaa! :D
D - ska ni sitta här ända tills dess eller?! haha.
E - Mjaa vi får la se, vi har inte så mycket bättre för oss, haha.
D - Haha, meen en kram? (:
*KRAAAAAAAAAM*

Så går han och efter en stund går vi också, bort till bygdegården. först "bråkade" vi lite med de som hade hand om det om att vi skulle få gå in på mellanstadediscot också, men det fck vi inte -.-
Sen balanserade vi lite på en planka och hade skitkul, hahaha. Så seen efter låång tid, kom Danny dit. Men vi hann inte prata med honom innnan han gick in. Så vi gick runt och tittade lite i fönstrena och hittade där han var ;) Efter en stund stack han ut huvudet och sa att han höll på att jobba, men att han kunde va lite social efter en kvart. Så efter en halvtimme (!) pratade han litegrann med oss, och sen gick vi in till discot. Eller jag vet inte ens om man kan kalla det disco, väldigt misslyckat i såfall, de mesta stgo mest och glodde. Det var väl max 10 stycken som dsnade i alla fall!
Men jaja, vid 22:30 kom han i alla fall upp på scen :D Och det var riktigt, riktigt bra! Faktiskt bra drag också, kändes som att golvet skulle braka sönder ;) Så sjöng han Hey, Tokyo, Blue, Play it, öppna din dörr och If only you :) och roligaste när han skulle säga vilket nummer Blue har på skivan
- Nummer 6! Eller .. 4! eller neej, är det 6? nähä, nummer fem då? ........................

Så sen gick vi ut, för att se ifall vi kunde säga hejdå innan han åkte. Och det var kalltkalltkallt! Men han kom ut efter en stund i alla fall <3 :')
D - Där är ni ju!
Vi - Haha jaa här är vi!
D - Men varför är ni här ute? Fryser ni? *Medans han kramar mig*

E - Vi ville ju säga hejdå (a) och jaa dte är ganska kallt .. :P
Så kramar han mig ännu hårdare <3 :')
D - Hur kommer ni hem då?
Vi - Vi ska bo hos Cissis syster i natt
D - Vart bor hon då?
Ci - I Bullarebygden ..
D - Bullarebyn? hahaha
D - Men hur kommer i hem sen då?
Ci - Jag ska bo hos min syster ett tag ..
Ca - Och jag och Erica åker buss hem imorrn :)
D - Jaha, buss? Till Götet? :D
Ca - Jaa! :)
Sekunden senare är han omringad av massa tjejer (och en del killar) som vill ha autografer och kramar .. så han ger till en del och hoppar sen in i bilen ;)
D - HEEJDÅÅ TJEJER! (till oss) *vinkar, kastar slängkyssar*
E - Han ÄLSKAR oss! hahahahahaa

Sen kommer Cissis syster och hämtar oss efter en stund. Vi åker dit, gosar med hundarna, bäddar, äter och går och lägger oss ;D

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA DAG! <3 Tack ni som gjorde den så underbar. Älskar er <3

Söndagen skriver jag om senare, för se ni, det hände roliga saker då med ;)

- Erica

Kommentarer
Postat av: Cassie

Sååååååååååååå BÄST! :') Tack...
(och det där med att jag gapade...jag kunde inte kontrollera det! xD)
He do love us! I swear, by the moon and the stars in the skyy... tralal. (a) ehm.. aa.. Men det var helt underbart, TACK. Saknar dig redan...
Älsk!

2007-10-31 @ 18:26:32
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Cassie

Det var såååååå BÄÄÄST!
(och det där med att jag gapade, jag kunde inte kontrolera det! bara så att alla vet liksom (a))
och yes, he DO love us! muahah .
Tacktacktaack för ALLT(L)
saknar dig redan...
Älsk!

2007-10-31 @ 18:58:54
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Cassie

opps.. kan hända att jag skicka ungefär samma två gånger (A) TRALALA.. gick in och kollade om jag hade skickat å då såg jag inte kommentaren så jag skicka typ samma igen.. Sen kom jag på att du hade en sån där grej där man måste godkänna kommentaren först (A) sorry ..

2007-10-31 @ 19:14:56
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0