10 September

Måndag igen, skola såklart. Usch ! Just nu är det inte kul ! Känns som att vi har huur mycket somhelst att göra, det tar liksom aldrig slut. I hemkunskapen ska vi inreda en lägenhet med hjälp av Ikea-katalogen, och det låter la kul till en början .. innan man får veta att man dessutom ska svara på 20 frågor, motivera varför man väljer allt ur katalogen, samt tänka på skalan när man ritar in möblerna. Jobbigt !
Dessutom blev jag utslängd från engelskan ! Fråga mig inte varför .. satt längst fram och pratade liiiiiiite med Lova, och plötsligt säger läraren bara : Nu går ni ut !
Vaddå att jag blev chockad !
Som tur är var det endast tio minuter vi missade, så det var inte så jättefarligt. Men ändå.

Förresten så är det idag den tionde september .. vilket betyder en månad sen Rix i Växjö ! och en månad sen jag träffade Malin för första gången ! (www.malinsyl.blogg.se) Du ska bara veta hur mycket jag tycker om dig, Malin ! så glad att det var just dig jag satte mig jämte vid scenen ! (:

Måste ut en sväng me vovven nu, medans regnet har bestämt sig för att sluta öösa ner en stund !
Vad har ni gjort idag ?
skriver mer senare !

- Erica

Kommentarer
Postat av: Agnes

Äntligen en uppdatering! :)

2007-09-10 @ 17:01:04
Postat av: Malin

"I hemkunskapen ska vi inreda en lägenhet med hjälp av Ikea-katalogen "
du gjorde vi med! och neej, det var inte kuul!
och jag blir tårögd..! du betyder! <3

2007-09-10 @ 17:27:51
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0