Kvällsinlägg

Gokväll ! ;D Nu har jag preci sett på Top Model .. Hmm inte jättebra idag, men ändå helt okey. Vill inte sätta mig in i programmet för mycket, eftersom jag från och med imorgon kommer prioritera Idol istället :)
Inte hänt så mycket idag, pluggat en del och sådär. Var med mamma och köpte blommor.

Imorgon ska familjen till ge-kås i Ullared .. och precis där jämte ligger en H&M - butik, så antingen ska jag följa med själv, eller så hoppas jag att mamma kan köpa de åt mig, nämligen de lila och rosa strumpbyxorna



Riktigt snygga, enligt mig !



Förresten har jag blivit k ä r i denhär portmonnän från asos ! Perfekt att ha småmynt i ju ! kostar ca 45:- synd bara att det ska kosta massa frakt å sådär ..

Vad har ni hittat på idag ?

Godnatt !

- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

De där strumpbyxorna är shit snygga, du e nog inte den enda som kommer att köpa dem;) Har kollat på dem ett tag nu. Kanske kommer i ett fint paket när jag fyller år:O vem knows!

2007-09-04 @ 15:07:44
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Frida & Fabulous

Nej men! Gekås har jättemkt fina strumpbyxor också.

2007-09-04 @ 16:30:00
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Agnes

Jag vill också há de strumpbyxorna. Jag tror jag ska köpa dem om jag hittar ;)

2007-09-04 @ 17:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0