Madeleine McCann

Läste i Aftonbladet innan att föräldrarna till den lilla flickan Madeleine som försvann från Portugal för 128 dagar sen, nu är misstänkta .. enligt Aftonbladet ska de ha hittat ett flertal bevis, och en av misstankarna är att föräldrarna har dödat sin dotter av misstag .. och sen försökt dölja det.
Jag vet inte vad jag tror om det här, men ifall det nu skulle vara föräldrarna tycker jag det är riktigt hemskt .. så många som engagerat sig i detta, så många som brytt sig, skänkt pengar och så vidare.
Å andra sidan är det riktigt hemskt ifall det inte är föräldrarna också .. tänk bara att bli beskylld för att ha dödat sin egen dotter ..... www.aftonbladet.se

image145

- Erica

Kommentarer
Postat av: bea

amen fyfan vad hemskt!

2007-09-08 @ 11:24:27
Postat av: Agnes

Så j*vla hemskt! Hoppas verkligen de hittar henne snart, om hon fortfarande lever..:(

2007-09-08 @ 11:29:23
Postat av: sandra

Jag vet,usch det är årets hemskaste sak som har inträffat.
Jag var i bulgarien i sommras och det fanns efterlyningar
på henne d'är det stog " look into my eyes" elelr nåt sånt.fick rysningaar.
Hoppas dom hittar flickan snart.

2007-09-08 @ 12:57:29
URL: http://www.trasdockanz.blogg.se
Postat av: Lova

Ush vad hemskt. Stackars lilla flicka!

2007-09-08 @ 18:46:29
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Mathilda

jaa .. men nu har dom ju tagit dna-tester från saker i bakluckan .. och hon låg i föräldrarnas bil.
dom tror hon fått en överdos av sömnmedicin ..
:/

2007-09-13 @ 16:22:34
URL: http://mathiildss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0