Måndag

Månda igen .. usch säger jag bara ! Orkar inte med skolan just nu .. känns som att det aldrig tar slut, menmen. Till råga på allt skulle vi springa 100 meter på idrotten .. iiinte det bästa jag vet precis. Ärligt talat så är jag jäkligt kass på det. Det är ganska pinsamt faktiskt. Haha. Men, jag försöker i alla fall, och det är väl det viktigaste ? ;)

Och Imorrn börjar IDOL ! (: haha det är typ det jag ser fram emot hela året ! Haha, kanske inte riktigt men typ. Kanske inte riktigt kommer bli lika kul i år, för jag vet att det inte kommer vara någon som är lila bäst och underbar som Danny ! (a) Men Räkna med att jag kommer sitta bänkad ändå, är trots allt en riktig Idol-Nörd ;D Då nu vet ni det också!

image130
I wish .. Nån som har mycket pengar som skulle vilja ge mig sakerna här ovan ? Särskilt mobilen och datorn skulle jag inte tecka nej till att ha i min ägo .. Ibland önskar man att man va riktigt rik !

image131
Åhh jag har verkligen saknat Idol .. räkna med att det kommer stå en hel del om det i bloggen sen ;D

Nää nu ska jag plugga vidare !
Later !

- Erica

Kommentarer
Postat av: Agnes

Datorn är min.. och DU ÄR rik

2007-09-03 @ 17:03:13
Postat av: Malin

goo Idol! :D

2007-09-03 @ 17:32:08
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Tove

IDOL ÄR BÄST. KORV. Jag hoppas bara inte.. liksom. ja. jag ska vara tyst. Jag känner en som söker. Eller. om han ska söka nästa år. Han är vidrigt lik Danny. Sjunger typ likadant. Tyvärr. (Oj, förlåt). Men ja. 8-)

2007-09-03 @ 22:44:45
URL: http://miffonolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0