Orientering

Heey !
Orientering idag i skolan, började halv elva och slutade typ tolv, så de va bra. Men aa, sjäva orienteringen gick väl sådär. Jag är verkligen inte bra på att läsa kartor! Sprang med Hanna och Mikaela, och i början gick det riktigt bra, men sen lyckades vi göra de mesta fel som går! Haha. Först sprang vi åt helt fel håll, å sen lyckades vi komma lite vilse ... Men vi överlevde i alla fall ;P haha.
Och när vi äntligen var klara efter 1 ½ timme, och var på väg att cykla hem började det störtregna! Och jag hade bara joggingbyxor och hoodtröja på mig, så jag var gaaanska blöt när jag kom hem om man säger så!
Så det fick bli en varm dusch och varm choklad :)

nu borde jag plugga lite!
skriver sen!
puuss
- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

okey. något spec? lov yo!

2007-09-20 @ 14:40:26
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: carrååå

jag HATAR orientering! x/ vi har också haft det ;[ SUGSUG.
/C.

2007-09-20 @ 15:28:59
URL: http://dannysaucedobetyderkerlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0