Plugg & Pannkakor !

Nästan precis kommit hem från skolan nu .. eller aahh för en halvtimma sen .. typ. Vi har så sjuukt mycket i skolan nu ! Det är verkligen jobbigt ! Känns som jag är överröst med läxor just nu. Inte kul, inte !
Så därför blir det kanske lite dåligt med bloggandet nu .. men ska försöka hinna med två inlägg om dagen i alla fall :)
Hur är det med er, har ni mycket i skolan just nu ?

Förresten så har jag fått mindre läsare de senaste dagarna .. hmm .. riktigt besviken ;) men det kan ju alltid gottgöras med lite roliga kommentarer från er som faktiskt läser ! Haha. Det är bara tre kommentarer kvar till 300, så får väl se vem det blir !

Dagens vill ha



Dagens vill ha är inte något dyrt .. Söta små hårspännen med Hjärtan från allas vårt H&M .. hade sprungit och köpt de direkt om det inte hade varit för att vi inte har nån H&M - butik här i Falkenberg. Dåligt värre.

Dessutom har vi ingen skivaffär .. så jag kan inte köpa Dannys nya singel ! (Okey, vi har expert, men där säljer de bara skivor, inga singlar.)
Vad är det för skitstad jag bor i egentligen ? Haha.

Nu ska jag äta pannkakor !
Puss

- Erica

Kommentarer
Postat av: ANNA

hahaha nu jefflar ... 1

2007-09-13 @ 16:41:34
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: anna

... 2 ...

2007-09-13 @ 16:42:05
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: anna

TREEEEEEEEEEEE :D xD

2007-09-13 @ 16:42:32
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0