Rubrik

Jaa jag är helt slut, jaa jag är helt fantasilös. Just nu. Det är därför rubriken blev som den blev. Tror inte det är nån som bryr sig egentligen, det är väl viktigare att jag skriver nåt intressant!
Inte för att jag tror det här inlägget blir så intressant, eftersom jag fortfarande är sjukt trött. Men ändåå.
Kan väl berätta litegrann om lägret i alla fall :)

Till att börja med stressade jag som en galning för att hinna till bussen i tid, för att sedan komma dit och upptäcka att jag sett fel på tiden, och är tidigast av alla. Vilken härlig början! Till råga på allt trodde värsta många att jag var konfirmand och inte fadder. hmm, det syns väl att jag är ett år äldre!! xD
Men vid 5 åkte vår buss mot Gullbrannagården utanför Halmstad.
Jag och Tilda hade en riiktigt jobbig konfirmand bakom oss, han pratade heeeeeela tiden. Kändes som han skulle tjata hål i huvudet på mig. När vi åkt typ 40 minuter boorde vi egentligen vart framme. Men då får vi reda på att busschauffören kört fel, och var på väg till Strandgården istället.
Så det tog sin lilla tid att komma fram.
Men när vi då tillslut var framme, fick vi våra rum. I stort sett alla andra fick sova i ett stort hus med massa rum, medans jag, Tilda, och två andra fick en egen "lägenhet". Så vi var lite utanför :P
Men så åt vi, planerade lite inför dagen därpå och sen var vi med och organiserade lekar. Haha. Det var riktigt kul, fram tills jag skulle vara med och demonstrera "rosa elefanten"
Som går ut på att man ska klänga sig fast i alla andra, och så ska någon försöka dra loss en. (Hoppas ni förstår mina braiga förklaringar!)
Och en drog i mig så hårt att jag fick ett skrapsår på foten och ett på armen. Så kan det gå.

Men efter det var vi i kyrkan och sjöng lite å så.
När klockan var halv ett skulle alla sova. Vi behövde i alla fall inte vara nattvakter (=va uppe och kolla så ingen "rymmer" heeeela natten) så vi kunde också sova.

På morgonen ringde klockan 8:00. Vi väckte några konfirmander, gjorde oss iordning, åt frukost och hade samling för att sjunga lite.
Sen hände inte så mycket. Konfirmandmormödrarna var där och berättade lite, och vi planerade inför kvällen. Andra kvällen är alltid fadderkväll så "vi" ska göra massa roliga grejjer för konfirmanderna. Typ.
Men eftersom jag åkte hem tidigare så skulle jag ju inte vara med på nåt. Så jag kunde mest kolla på när de andra övade. Det var riktigt kul! Hahahaha. Bland annat skulle vi imitera Idol. Och en skulle vara handär "Jag pissar på er! Jävla råttor"
Och han va så hiiimla lik. Sjukt kul.
Men yees, sen vid halv tre åkte jag hem med en konfirmandmormor. För annars hade jag inte orkat åka till göteborg imorrn ;)

Och förlåt att inlägget dröjde lite. Men jag var hemma hos farmor och farfar och åt å sådära. Kusinerna var också där. Så det var treevligt.

Imorrn bär det av till Göteborg :) Danny ska först va i Nordstan och sen på Liseberg. Ska bli kul !!!
Träffa Malin och Ronja igen juu, värsta längesen ! <3

Och imorrn fyller min lilla Lova 15! Grattis gumman! (Gratta henne på www.lovish.blogg.se)

image228
jättegulligt halsband, för hundälskare (och andra såklart ;D) från asos.
Tycker det är riktigt gulligt.

Jaja, nu ska jag sova! Godnatt!
- Erica

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du haft en bra lördag och sover gott! :)

2007-09-22 @ 23:06:33
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Lova

ÅÅÅh min erica! vad söööt du e! nu e jag inte sur för att du lämnar mig imönx) pussar älskar dig mest!

2007-09-22 @ 23:12:43
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Egoina

sött halsband :)

2007-09-23 @ 18:25:20
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0