Sjuk

Jahaa .. riktigt sjuk idag ! Blää säger jag bara. Gick till skolan på morgonen, egentligen mest för att va me på skolfotot .. skulle kännas konstigt att inte va med på vårt allra sista med den här klassen.
hälften av killarna hade "klätt ut sig" till brats och hälften till "emos". Hahaha, bratsen var ju lätt bäst ! Önskar jag hade nån bild ..
De flesta tjejerna, och så även jag, såg helt normala ut. Lite trist faktiskt. Men så är det :)
Men sen efter klassfotot och maten gick jag hem .. har jätteont i halsen, lite ont i huvvet å är jättesnuvig .. inte roligt inte.
Så nu missar jag antagligen hela konfaledarlägret. Skulle egentligen åkt dit imorrn och sen åkt hem på lördag morgon för att eventuellt åka och se Danny i Värnamo .. vet dock fortfarande inte hur det blir med det .. "/  Åå vet varken ut eller in .. tror mamma kan köra, men då säger hon att jag måste "Lugna mig" och "Inse att jag inte kan åka runt hela Sverige för att se Danny" å sen massa annat, å då får jag liksom dåligt samvete. Å så är jag rädd att han bara ska sjunga typ två låtar och att han sen åker och jag inte får träffa honom eller nånting .. å då kommer det bara kännas onödigt och då kommer jag ju veta att om jag hade struntat i Värnamo kanske jag hade fått åka till nåt annat, bättre ställe. Så just nu vet jag inte ens vad jag själv vill .. "/ Hjälp ! x)

Meen jaa, vi får la se hur det blir .. orkar inte skriva mer nu ..
Puss !

- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh jag hade glömt om konfa lägret! Stackars dig som kanske missar det. Är du mycket ledsen eller??? puss krya på dig älsklingen min!

2007-09-06 @ 18:42:47
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Malin

krya på dig sötnos!

2007-09-06 @ 20:50:56
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0