Vill ha från American Apparel

   

Åh va gärna jag vill ha detta ! Nån vänlig själ som skulle vilja skänka det till mig ? (a) haha. Kanske inte. Har nästan seriösa tankar på att beställa en av kjolarna och en av tröjorna .. men kanske liite dyrt, vet inte heller vad frakten kostar. Och ska jag va ärlig gillar jag inte att beställa från nätet. Känns så krångligt att behöva skicka tillbaka å så, ifall det inte passar ..

Kjol i färgen Navy (finns också i vit) kostar 28 euro. Gillar den ! Jättesöt verklligen. Snygg att ha i midjan .. kanske dock på gränsen till för kort ?

Lång hoodtröja. Preciis en sån jag velat ha ! En mysig lån hoodtröja man kan ha till strumpbycor .. kostar 39 euro.

Långtröja. Riktigt mysig och fin rosa färg ! Kostar 398 euro.

Kjol i färgen asphalt (Fanns i en snyggare grå färg, men den gick inte att ladda upp här ..) Fin att ha i midjan. Gillar detaljerna med fickor !

Har mest blivit en pluggdag idag, var ute och gick med mamma och Legolas .. myys. annars har det inte hänt särskilt mycket. Lova och Agnes ringde från Åby-travet och lurade i mig att de satt å grät för att de gått vilse! Jag trodde verkligen på det! Det var inte roligt ! Hahaha.

Nu ska jag strax äta, blir nog ett inlägg lite senare :)
Puss
- Erica

Kommentarer
Postat av: Agnes

hahahahahaha!!!!! Jag tyckte det var kuuuuuuuuuul :)

2007-09-15 @ 18:30:57
Postat av: Natalie

American Apparel har så mycket snyggt!

2007-09-15 @ 20:17:22
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Lova

"Det var inte roligt, haha!" Jorå det var det vist!

2007-09-15 @ 21:23:36
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Cassis

mahaha, visst är dom fräna? ;D
Haha japp, det står " BOYS ARE STUPID, THROW ROCKS AT THEM" xD haha.

2007-09-15 @ 21:51:06
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Riktigt fina kläder!

2007-09-16 @ 11:35:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0